Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku – Ing. Nikola Muselíková
Ing. Nikola Muselíková
Bakalářská práce
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Modern marketing as a tool to increase business competitiveness
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing a jeho moderní metody, které jsou aplikovány na danou společnost. V první části práce se autorka zabývá teoretickou stránkou a seznamuje s marketingem obecně, následuje analytická část, která je spojená s vlastními návrhy řešení při využití moderního marketingu.Abstract:
This thesis is focused on marketing and its modern methods that are applied to the company. In the first part the author deals with the theoretical aspect and introduces marketing in general, followed by the analytical part, which is associated with your own suggestions in the use of modern marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/l0c4a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Měcháčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti oční optiky
Hana Viktorová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Personální marketing podniku
Libuše Benešová -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketing ve vybrané obchodní společnosti
Eva Fialová