Reedukace specifických poruch učení ve skupině na 1.stupni ZŠ – Bc. Tereza Rosenbaumová, DiS.
Bc. Tereza Rosenbaumová, DiS.
Diplomová práce
Reedukace specifických poruch učení ve skupině na 1.stupni ZŠ
Reeducation of Specific Learning Disabilities in The Group at First Grade of Primary School
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku specifických poruch učení. Teoretická část se zaměřuje na konkrétní vymezení pojmu specifické poruchy učení, klasifikaci specifických poruch učení, etiologii, diagnostiku a reedukaci. Praktická část analyzuje specifika práce s žáky s SPU v běžné třídě a při reedukaci ve skupině, obsahuje kazuistiky dvou vybraných žáků. Stěžejními technikami šetření jsou pozorování …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of specific learning difficulties. The theoretical part is aimed at giving a particular definition of specific learning difficulties, their classification, etiology, diagnostics and re-education. The practical part analyses the specifics of work with pupils with specific learning difficulties in a regular class and during re-education in a group. It also contains the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qjdhq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a dětmi bez specifické poruchy učení
Markéta Lenzová -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková -
Specifické poruchy učení u žáků základní školy
Sabina Klimešová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková