Ing. Klára Sladká

Diplomová práce

Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh

Marketing Plan for Market Entry of the Brand Sweet Crochete
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro vstup značky Sweet Crochete na trh. Značka Sweet Crochete je českou značkou, která se věnuje tvorbě ručně dělaných háčkovaných produktů. V teoretické části jsou vymezena základní teoretická východiska týkající se značky a jejího budování, základů strategického marketingu, základů marketingového výzkumu, a především tvorby marketingového …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on creating a marketing plan for market entry of the brand Sweet Crochete. Sweet Crochete is a Czech brand dedicated to handmade crochet products. The theoretical part of thesis defines the theoretical bases connected with the brand and its building, with the basics of strategic marketing, with the basics of marketing research and especially with the creation of a marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sladká, Klára. Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace