Ing. Klára Sladká

Master's thesis

Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh

Marketing Plan for Market Entry of the Brand Sweet Crochete
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro vstup značky Sweet Crochete na trh. Značka Sweet Crochete je českou značkou, která se věnuje tvorbě ručně dělaných háčkovaných produktů. V teoretické části jsou vymezena základní teoretická východiska týkající se značky a jejího budování, základů strategického marketingu, základů marketingového výzkumu, a především tvorby marketingového …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on creating a marketing plan for market entry of the brand Sweet Crochete. Sweet Crochete is a Czech brand dedicated to handmade crochet products. The theoretical part of thesis defines the theoretical bases connected with the brand and its building, with the basics of strategic marketing, with the basics of marketing research and especially with the creation of a marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sladká, Klára. Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications