Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh – Ing. Klára Sladká
Ing. Klára Sladká
Master's thesis
Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh
Marketing Plan for Market Entry of the Brand Sweet Crochete
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro vstup značky Sweet Crochete na trh. Značka Sweet Crochete je českou značkou, která se věnuje tvorbě ručně dělaných háčkovaných produktů. V teoretické části jsou vymezena základní teoretická východiska týkající se značky a jejího budování, základů strategického marketingu, základů marketingového výzkumu, a především tvorby marketingového …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on creating a marketing plan for market entry of the brand Sweet Crochete. Sweet Crochete is a Czech brand dedicated to handmade crochet products. The theoretical part of thesis defines the theoretical bases connected with the brand and its building, with the basics of strategic marketing, with the basics of marketing research and especially with the creation of a marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLADKÁ, Klára. \textit{Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/rewi6d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sladká, Klára. Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Strategický marketing vybrané lezecké stěny
Daniela Kotrbová -
Business plan for an emerging company
Ekaterina Shapirova