Daria Pichugina

Bachelor's thesis

Role of culture in the international expansion of IKEA

Role kultury při mezinárodním rozšiřování společnosti IKEA
Anotácia:
Role firemní kultury a značky při mezinárodním rozšiřování společností je klíčová. Zdůrazňuje význam silné a rozpoznatelné značky, která oslovuje lidi po celém světě. Společnost IKEA slouží jako vynikající příklad firmy, která dosáhla mezinárodního úspěchu díky své silné firemní kultuře. Jako největší prodejce nábytku na světě představuje expanze IKEA do 62 zemí význam dobře zakotvené firemní kultury …viac
Abstract:
The role of corporate culture and brand in the international expansion of companies is crucial. It emphasizes the significance of a strong, recognizable brand that resonates with people globally. IKEA serves as an exemplary company that has achieved international success through its strong corporate culture. Being the world's largest furniture retailer, IKEA's expansion into 62 countries highlights …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
  • Vedúci: Vadim Semenenko
  • Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90957