Yihan Wang

Master's thesis

On-line Marketing Strategy of Key Cosmetics Brands in China

Strategie online marketingu klíčových značek kosmetiky v Číně
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat, vyhodnotit a porovnat online marketingové strategie klíčových čínských kosmetických značek (Perfect Diary, Florasis, Judydoll) na čínském trhu, na základě primárního výzkumu zjistit postoj čínských spotřebitelů k značky, navrhnout proveditelná doporučení ohledně online marketingových strategií.
Abstract:
The main objective of this thesis is to analyze, evaluate and compare the online marketing strategies of the key Chinese cosmetics brands((Perfect Diary, Florasis, Judydoll) in the Chinese market. Based on the primary research to identify the attitude of Chinese consumers towards the brands, propose feasible recommendations on online marketing strategies.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2021
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Daniela Kolouchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83864