Spolupráce učitelů jako jedna z forem dalšího vzdělávání v rámci > jejich profesního vývoje – Bc. Eva Chalupová
Bc. Eva Chalupová
Diplomová práce
Spolupráce učitelů jako jedna z forem dalšího vzdělávání v rámci > jejich profesního vývoje
Cooperate of teachers as one of the forms of additional education in > their proffessional evolution
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání učitelů v rámci jejich profesního vývoje. Teoretická část je tvořena čtyřmi kapitolami. První kapitola je zaměřena na vymezení základních pojmů dalšího vzdělávání dospělých jako zastřešujícího konceptu dalšího vzdělávání učitelů. Druhá kapitola pojednává o významu dalšího vzdělávání v rámci učitelské profese, jež je více rozvedena v kapitole …víceAbstract:
The graduation thesis deals with problems of additional education of teachers in their professional education. The theoretical part is formed by four chapters. The first chapter is pointed at define of elementary concepts of additional education of adult people as the main conception of additional education of adult people. The second chapter deals with importance of additional education as a part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bj0uv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2010
- Vedoucí: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHALUPOVÁ, Eva. \textit{Spolupráce učitelů jako jedna z forem dalšího vzdělávání v rámci \&{}gt; jejich profesního vývoje} Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/rf8te6/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Syndrom vyhoření u učitelů základních škol a speciálních základních škol v okresech Teplice a Ústí nad Labem
Jana HÁJKOVÁ -
Reflexe výuky ukrajinských žáků v českých školách pohledem učitelů základních škol
Adéla Forgáčová -
Souvislost mezi self-efficacy a syndromem vyhoření u učitelů základních škol
Aneta Augustinová -
Pojetí spravedlnosti u učitelů základních škol
Jan Zubalík