Tomáš Oramus

Diplomová práce

Zvuková dramaturgie počítačových her

Interactive Sound Design

Anotace:
Tato práce analyzuje možnosti zvukové dramaturgie u interaktivních děl - především počítačových her. Navazuje na bakalářskou práci "Tvorba zvukové složky počítačových her", která se zaměřovala se na technické aspekty tvorby zvukové složky. Zde je naopak kladen důraz možnosti kreativní práce se zvukem, jeho působení na diváka resp. hráče a také na možnosti, které oproti jiným médiím interaktivní tvorba …více
Abstract:
This paper analyzes the potentialities of interactive sound design - especially in computer games. It follows the bachelor thesis "Sound Design in Computer Games", which was aimed at the technical aspects of the process. The goal of this paper is to analyze new approaches and possibilities that come with interactive sound design, as well as the impact of these possibilities on viewers or players.
 

Klíčová slova

počítačové hry

Klíčová slova

zvuk (film)

Klíčová slova

zvuková tvorba

Klíčová slova

zvuková dramaturgie
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Petr NEUBAUER
  • Oponent: Lubor KOPECKÝ

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 9. 2017 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna