Zvuková dramaturgie počítačových her – Tomáš Oramus
Tomáš Oramus
Master's thesis
Zvuková dramaturgie počítačových her
Interactive Sound Design
Anotácia:
Tato práce analyzuje možnosti zvukové dramaturgie u interaktivních děl - především počítačových her. Navazuje na bakalářskou práci "Tvorba zvukové složky počítačových her", která se zaměřovala se na technické aspekty tvorby zvukové složky. Zde je naopak kladen důraz možnosti kreativní práce se zvukem, jeho působení na diváka resp. hráče a také na možnosti, které oproti jiným médiím interaktivní tvorba …viacAbstract:
This paper analyzes the potentialities of interactive sound design - especially in computer games. It follows the bachelor thesis "Sound Design in Computer Games", which was aimed at the technical aspects of the process. The goal of this paper is to analyze new approaches and possibilities that come with interactive sound design, as well as the impact of these possibilities on viewers or players.Kľúčové slová
počítačové hryKľúčové slová
zvuk (film)Kľúčové slová
zvuková tvorbaKľúčové slová
zvuková dramaturgie
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9910
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedúci: Petr NEUBAUER
- Oponent: Lubor KOPECKÝ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 9. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Dramaturgie zvukové složky v animovaných filmech Karla Zemana 2. Praktická část: Jaromil a kouzelná semínka - kreslená počítačová animace
Pavel Trnka -
Tvorba zvukové složky počítačových her
Tomáš Oramus -
Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry
Tomáš Zlámal -
Teoretická část: Rozhlasová hra: Umělecko-realizační atributy rozhlasové hry - zvukový design Praktická část: Rozhlasová hra - zvuk
Radovan RAKUS -
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet -
Zvuk a žánr ve filmu Tiché místo (2017)
Patrik HRABĚ -
Čas a zvuk ve filmu
Jan Richtr -
Pamäť a zvuk
Alexandra Strapková