Specifika žáků s epilepsií při vzdělávacím procesu v ZŠ praktických – Tereza PERGLOVÁ
Tereza PERGLOVÁ
Bachelor's thesis
Specifika žáků s epilepsií při vzdělávacím procesu v ZŠ praktických
Specifics of children with epilepsy in the educational process in the practical elementary school
Anotácia:
Bakalářskou práci s názvem Specifika žáků s epilepsií při vzdělávacím procesu v ZŠ praktických jsem v teoretické části rozdělila na tři hlavní kapitoly. V první kapitole uvádím definici základní charakteristiky epilepsie, etiologii a diagnostiku epilepsie, klasifikaci epileptických záchvatů a také léčbu a terapii epilepsie. Ve druhé kapitole se věnuji oblasti charakteristiky Základní školy praktické …viacAnotácia:
ějí, že si sami ve svém zájmu a volném čase zjišťují další informace o epilepsii, které obohacují jejich znalosti. Bakalářská práce může být podkladem pro rodiče dětí s epilepsií, také pro pedagogy a další pedagogické pracovníky ZŠ praktických, ale i běžných základních škol. Tuto práci si také mohou přečíst rodinný příslušníci žáka, který má epilepsii.Abstract:
I divided the Bachelor´s thesis, called ´The specific features in practical primary schools´ epileptic pupils´, into three main chapters. In the first chapter of the theoretical part I mention the definition of the main characteristics of epilepsy, the etiology and diagnosis of epilepsy, as well as the classification of epileptic seizures and the treatment and therapy of epilepsy. In the second chapter …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2015
Zverejniť od: 14. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Věra Koppová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PERGLOVÁ, Tereza. \textit{Specifika žáků s epilepsií při vzdělávacím procesu v ZŠ praktických} Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Studies. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rfg676/. [cit. 2024-03-29].
Jak správně citovat práci
PERGLOVÁ, Tereza. Specifika žáků s epilepsií při vzdělávacím procesu v ZŠ praktických. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 8. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social StudiesBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Epilepsie a informovanost žáků 2. stupně ZŠ
Pavla Unzeitigová -
Vliv epilepsie na vzdělávání žáků se souběžným postižením více vadami
Kamila Žoudlíková -
Vliv epilepsie na zapojení žáka do studia
Kateřina HRUŠKOVÁ -
Epilepsie a její dopady na vzdělávání
Veronika Dočkalová -
Epilepsie jako zdravotní znevýhodnění při studiu na střední škole
Renata Kráčmarová -
Epilepsie u dětí školního věku
Pavlína SEDMEROVÁ -
Role asistenta pedagoga v procesu edukace žáka s ADHD
Kateřina Machová -
Pohled budoucích speciálních pedagogů na problematiku edukace a rozvoje žáků s autismem
Michaela Trachtová
Názov
Vložil
Vložené
Práva