Comparaison des manuels du FLE du point de vue des critères de l’approche actionnelle – Bc. Alexandra Cirjáková
Bc. Alexandra Cirjáková
Bakalářská práce
Comparaison des manuels du FLE du point de vue des critères de l’approche actionnelle
Comparison of FLE textbooks from the point of view of the criteria of the action-oriented approach
Abstract:
The aim of this thesis will be to compare French language textbooks from different publishing houses in terms of the action approach in foreign language teaching and to analyse the differences that may occur between them. The results will serve to orient in the current French language textbooks regarding the application of the criteria of the action approach. The thesis will deal with the historical …víceAbstract:
Cieľom tejto práce bude porovnať učebnice francúzskeho jazyka od rôznych vydavateľstiev z hľadiska akčného prístupu vo vyučovaní cudzieho jazyka a analyzovať rozdiely, ktoré sa medzi nimi môžu vyskytnúť. Výsledky poslúžia na orientáciu v súčasných učebniciach francúzskeho jazyka, pokiaľ ide o uplatňovanie kritérií akčného prístupu. Práca sa bude zaoberať historickým metodologickým vývojom učebníc a …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uyjqf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Petra Suquet, M.A.
- Oponent: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání / Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.