Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5 – Josef Kotlář
Josef Kotlář
Diplomová práce
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Possibilities of Virtual Reality in Unreal Engine 5
Anotace:
Tato práce se zabývá různými technikami pro tvorbu, optimalizaci a export VR aplikací v prostředí Unreal Engine 5. Testuje jak výchozí šablonu UE, tak i její rozšíření a vlastní řešení. Krom implementovaných komponent je výsledkem několik scén, na kterých jsou jednotlivé techniky demonstrovány. Scény ukazují využití VR jak pro zábavu tak pro vzdělávací účely. Dále se zabývá rozšiřováním možností Unreal …víceAbstract:
Thesis describes different techniques for creation, optimization and export of VR applications in Unreal Engine 5. Different parts of the default VR template are tested, extended or replaced. Described techniques are used to create different demonstration scenes, which show the use of VR for both education and entertaintment. Thesis also explores the options of extending Unreal Engine by creating plugins …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153635
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Martin Němec
- Oponent: Tomáš Fabián
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Inverse kinematics for the RoFI platform
Patrick Ondika -
Inverzní kinematika humanoidních postav s využitím konformní geometrické algebry.
Libor Caha -
Inverzní kinematika sériových manipulátorů s omezenou architekturou
Matěj KAUKAL -
Použítí inverzní kinematiky pro ovládání 3D modelů
Martin Grman -
Rychlé heuristické metody numerického řešení úlohy inverzní kinematiky
Jan Čejka -
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Analýza a návrh algoritmů pro optimalizci vizualizace dat
Lenka Heldová