Bc. Daniel Krejsa

Bakalářská práce

Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.

Brand Building. Comparation theory and practice on example of Oskar's brand building.
Anotace:
V této práci jsem se rozhodl ověřit svou hypotézu, že k vybudování úspěšné značky nestačí pouze aplikovat dostupnou teorii do praxe, na příkladu budování značky Oskar. Po úvodu do problematiky značky jsem se zaměřil na značku v Oskarově provedení. V závěru jsem se pokusil zhodnotit podíl teorie na budování značky Oskar a sumarizací dalších přítomných věcí potvrdit svou hypotézu.
Abstract:
In this thesis I decided to verify my hypothesis that to build successful brand is not sufficient to apply available theory into practice. As an example I used the process of building the brand Oskar. After the introduction into brand problems I focused on the fact how Oskar implemented its brand policy. In conclusion I tried to evaluate the share of theory in the brand-building case of Oskar and by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Mgr. Matěj Hušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace