Jak vzdělavatelé dospělých vnímají svou profesi – Markéta ŠEVČÍKOVÁ
Markéta ŠEVČÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Jak vzdělavatelé dospělých vnímají svou profesi
Adult education teachers: Self perception of their profession
Abstract:
Cíl teoretické části práce je na základě rešerše odborné literatury popsat teoretické přístupy k vnímání profese vzdělavatele dospělých. Předmětem empirického zkoumání je porozumění vnímání vlastní role vzdělavatele samotnými vzdělavateli dospělých, a to prostřednictvím kvalitativního výzkumu.Abstract:
The aim of the theoretical part of the thesis is to describe theoretical approaches to perception of the adults educator profession based on research of expert literature. The empirical research focuses on understanding how educators of adults perceive the role of the educator themselves using qualitative research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Helena Kubátová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEVČÍKOVÁ, Markéta. Jak vzdělavatelé dospělých vnímají svou profesi. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Andragogy with Specialization Personal Development / Andragogy with Specialization Personal Development
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights