Jak vzdělavatelé dospělých vnímají svou profesi – Markéta ŠEVČÍKOVÁ
Markéta ŠEVČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Jak vzdělavatelé dospělých vnímají svou profesi
Adult education teachers: Self perception of their profession
Anotace:
Cíl teoretické části práce je na základě rešerše odborné literatury popsat teoretické přístupy k vnímání profese vzdělavatele dospělých. Předmětem empirického zkoumání je porozumění vnímání vlastní role vzdělavatele samotnými vzdělavateli dospělých, a to prostřednictvím kvalitativního výzkumu.Abstract:
The aim of the theoretical part of the thesis is to describe theoretical approaches to perception of the adults educator profession based on research of expert literature. The empirical research focuses on understanding how educators of adults perceive the role of the educator themselves using qualitative research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Helena Kubátová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEVČÍKOVÁ, Markéta. Jak vzdělavatelé dospělých vnímají svou profesi. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Andragogika se specializací personální rozvoj / Andragogika se specializací personální rozvoj
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva