A Competitive Position and Marketing Strategy of „Mlékárna Kunín a.s “. – Iuliia Kasianova
Iuliia Kasianova
Bakalářská práce
A Competitive Position and Marketing Strategy of „Mlékárna Kunín a.s “.
Abstract:
The bachelor thesis represents the topic of “A competitive Analysis of Kunin and Madeta companies and their marketing strategies “. The given topic will show how Marketing Mix and Marketing Strategy influence an overall profit of the company, another words, who of these two is better off on the market place for dairy products. The author also includes different sources which helped better understand …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KASIANOVA, Iuliia. \textit{A Competitive Position and Marketing Strategy of „Mlékárna Kunín a.s “.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/rfoseb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Application of price discrimination methods to increase firms profit
Yuchen Si -
Price discrimination theory and its online practice
Asilbek Yusupov -
Trading Bitcoin with Price Actions
Kryštof Míšek -
Application of Price Discrimination Methods to Increase Profits
Danzan Letukov -
Application of price discrimination methods to increase the firms profit
Xun Cao -
Smart Home Price Calculator
Jiří Horáček -
Application of price discrimination methods to increase firm's profit
Hoa Thi Tran -
The practice of price discrimination
Fidan Rahimova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
16. 3. 2022