Konkurenční strategie vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu – Šárka Valentová
Šárka Valentová
Bachelor's thesis
Konkurenční strategie vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu
Competitive strategy of the selected company in the area of tourism
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá konkurenční strategií podniku "CA Alena Čermáková, Flight Services". V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska služeb a cestovního ruchu, dále pak teoretická východiska marketingové strategie, která zahrnují podstatu marketingu, postup při tvorbě marketingové strategie a marketingový mix cestovního ruchu, který popisuje jednotlivé nástroje. Praktická část obsahuje …moreAbstract:
This Bachelor's thesis deals with the competitive strategy of the company "CA Alena Čermáková, Flight Services". In the theoretical part is defined theoretical concept of tourism, next point is theoretical concept of competitive strategy, which contains principle of marketing, process of creating competitive strategy and marketing mix of tourism, which describes single tools. The practical part includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Světlana Myslivcová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALENTOVÁ, Šárka. \textit{Konkurenční strategie vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/rfpwp0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Valentová, Šárka. Konkurenční strategie vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management of Services
Theses on a related topic
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie podniku
Adam Buk -
Marketingová strategie vybrané firmy
Kristýna Zitová -
Marketingová strategie vybraného podniku.
Anastasiia Plotnikova -
Marketingová strategie módní značky Oysho při potenciálním vstupu na český trh
Klára Coufalová