Konkurenční strategie vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu – Šárka Valentová
Šárka Valentová
Bachelor's thesis
Konkurenční strategie vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu
Competitive strategy of the selected company in the area of tourism
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá konkurenční strategií podniku "CA Alena Čermáková, Flight Services". V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska služeb a cestovního ruchu, dále pak teoretická východiska marketingové strategie, která zahrnují podstatu marketingu, postup při tvorbě marketingové strategie a marketingový mix cestovního ruchu, který popisuje jednotlivé nástroje. Praktická část obsahuje …viacAbstract:
This Bachelor's thesis deals with the competitive strategy of the company "CA Alena Čermáková, Flight Services". In the theoretical part is defined theoretical concept of tourism, next point is theoretical concept of competitive strategy, which contains principle of marketing, process of creating competitive strategy and marketing mix of tourism, which describes single tools. The practical part includes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Světlana Myslivcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Valentová, Šárka. Konkurenční strategie vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management of Services
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Alena Csölleiová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie podniku
Adam Buk
Názov
Vložil
Vložené
Práva