Rámování politických požadavků českého gay-lesbického hnutí v období od roku 2000 – Bc. Lenka Smejkalová
Bc. Lenka Smejkalová
Diplomová práce
Rámování politických požadavků českého gay-lesbického hnutí v období od roku 2000
Framing of Political Demands by Czech LGBT Groups after 2000
Anotace:
Tématem práce jsou politické požadavky gay-lesbického hnutí v ČR, konrétně způsob, jak je hnutí rámuje od roku 2000, kdy došlo ke změně organizační struktury hnutí, do současnosti. Teoretické ukotvení se nachází v teorii sociálních hnutí, v rámci níž pracuji s konceptem rámování. Jde o jednopřípadovou interpretativní studii, jejímž cílem je popsat rámování a rámovací strategie gay-lesbického hnutí …víceAbstract:
Political demands of LGBT Groups in Czech republic are the topic of this thesis. I am interested specifically in way of their framing since year 2000, when organizational structure of czech LGBT movement changed. In thesis I worked with concept of framing which belongs to framework of social movements' theory. As a strategy I used onecase interpretative study. Purpose of thesis is to describe framing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l48jg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Ondřej Císař, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Josef Smolík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Contemporary Cooperation between Czech and German Far Right Movements
Ina Fujdiak -
Online Activism: The Internet as a Tool for Social Change in the Context of the United States
Pavla Němečková -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové strategie
Kateřina Černá -
Framing effect a jeho využití v marketingu
Denisa Žochová