Marie UHLÍŘOVÁ

Bakalářská práce

Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů

The concept of a campaign simulation to survey effects of marketing instruments
Anotace:
Cílem bakalářské práce ?Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů? je zjištění účinnosti marketingových nástrojů ve vybrané oblasti výrobků a sluţeb. Teoretická část práce osvětluje vznik, historii a vývoj teorie marketingového mixu 4P a postupně prvky tohoto mixu detailně rozebírá. V praktické části je nejprve charakterizovaný vybraný segment produktů a sluţeb a také rozloţení …více
Abstract:
The objective of the bachelor thesis ?The concept of a campaign to survey effects of marketing instruments? is to find out the effects of marketing instruments in chosen domain of products and services. The teoretic part explaines the creation, history and developement of the theory of marketing mix 4P and also analyses in details in sequence components of this mix. The practical part of my work characterizes …více
 

Klíčová slova

kampaň marketingové nástroje
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Nepovolný

Citační záznam

Jak správně citovat práci

UHLÍŘOVÁ, Marie. Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická