Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů – Marie UHLÍŘOVÁ
Marie UHLÍŘOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů
The concept of a campaign simulation to survey effects of marketing instruments
Abstract:
Cílem bakalářské práce ?Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů? je zjištění účinnosti marketingových nástrojů ve vybrané oblasti výrobků a sluţeb. Teoretická část práce osvětluje vznik, historii a vývoj teorie marketingového mixu 4P a postupně prvky tohoto mixu detailně rozebírá. V praktické části je nejprve charakterizovaný vybraný segment produktů a sluţeb a také rozloţení …moreAbstract:
The objective of the bachelor thesis ?The concept of a campaign to survey effects of marketing instruments? is to find out the effects of marketing instruments in chosen domain of products and services. The teoretic part explaines the creation, history and developement of the theory of marketing mix 4P and also analyses in details in sequence components of this mix. The practical part of my work characterizes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2010
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2011
- Supervisor: Ing. Tomáš Nepovolný
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
UHLÍŘOVÁ, Marie. \textit{Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/rfu77v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
UHLÍŘOVÁ, Marie. Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Tomáš Bajtler -
Permanentní kampaň jako nástroj v marketingové strategii ČSSD
Šárka Trunkátová -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů MK
Mariia Vladimirova -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně
Tereza Chlumská -
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK pro vybranou firmu
Dominik Kupčík