Marie UHLÍŘOVÁ

Bachelor's thesis

Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů

The concept of a campaign simulation to survey effects of marketing instruments
Abstract:
Cílem bakalářské práce ?Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů? je zjištění účinnosti marketingových nástrojů ve vybrané oblasti výrobků a sluţeb. Teoretická část práce osvětluje vznik, historii a vývoj teorie marketingového mixu 4P a postupně prvky tohoto mixu detailně rozebírá. V praktické části je nejprve charakterizovaný vybraný segment produktů a sluţeb a také rozloţení …more
Abstract:
The objective of the bachelor thesis ?The concept of a campaign to survey effects of marketing instruments? is to find out the effects of marketing instruments in chosen domain of products and services. The teoretic part explaines the creation, history and developement of the theory of marketing mix 4P and also analyses in details in sequence components of this mix. The practical part of my work characterizes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2010
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2011
  • Supervisor: Ing. Tomáš Nepovolný

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

UHLÍŘOVÁ, Marie. Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická