Analýza vhodnosti využití sociálních sítí v získávání pracovníků a personálním marketingu v konkrétním podniku – Šárka Vítů
Šárka Vítů
Diplomová práce
Analýza vhodnosti využití sociálních sítí v získávání pracovníků a personálním marketingu v konkrétním podniku
The Analysis of the Appropriateness of the Use of Social Networks in Recruitment and Marketing Personnel in a particular Company
Anotace:
Diplomová práce se svým tématem zabývá sociálními sítěmi a jejich vlivem na oblast HR, především na proces výběru nových zaměstnanců. Teoretická část stručně popisuje historii a vývoj sociálních sítí, vybrané HR procesy a spojitost sociálních sítí s HR. V práci jsou charakterizovány sociální sítě Facebook, LinkedIn, Twitter a Google+ a z oblasti HR náborové nástroje s bližší specifikací pracovních …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on social networks and their influence on HR field, especially on recruitment. The theoretical part describes history and development of social networks, specific HR processes and explanation of related theories and connections between social networking and HR. This part also involves description of the social networks Facebook, LinkedIn, Twitter and Google+ and specifications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60365
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Pavel Král
- Oponent: Věra Králová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60365
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv nízké nezaměstnanosti v České republice na firemní nábor pracovníků.
Vojtěch Joklík -
Vliv nízké nezaměstnanosti v České republice na firemní nábor pracovníků.
Jan Žaitlik -
Nábor, výběr a přijímání pracovníků ve firmě ELITEX OK s.r.o.
Lucie Prokopová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova