Charles-Andre Ducruix

Diplomová práce

Business opportunities on the fair trade market in France

Business opportunities on the fair trade market in France
Anotace:
Cílem práce je nalézt různé podnikatelské příležitosti na francouzském trhu "fair trade". Fair trade, který vznikl v polovině 20. století, je zaměřen na zlepšení obchodních relací výrobců. Od začátku 90. let, fair trade ve Francii silně vzrostl a obchodníci se o něj začali zajímat. Nyní lze identifikovat tři základní součásti tohoto růstu: uvedení nových produktů fair trade na trh, rozvoj nové distribuční …více
Abstract:
The objective of this thesis is to find the different business opportunities on the French fair trade market. Born in the middle of the 20th century, fair trade aims to improve producers' commercial terms. Since the beginning of the 90's, its market in France strongly increased and business owners began to take an interest in it. Nowadays, three growth drivers can be identified: new fair trade products …více
Abstract:
Ce memoire a pour but d'identifier les differentes opportunites entrepreneuriales sur le marche du commerce equitable en France. Nee au milieu du 20eme siecle, cette demarche visant a améliorer les conditions commerciales offertes aux producteurs (essentiellement du Sud), s'est democratisée au cours des annees 90. Cette periode a en effet ete marquee par l'arrivee d'organisations a but lucratif attirees …více
 
 
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 11. 2012
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová
  • Oponent: Paul Marc Collin

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34070