Marketingová komunikace Vinných sklepů Kutná Hora na sociální síti Facebook – Jakub Marek
Jakub Marek
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Vinných sklepů Kutná Hora na sociální síti Facebook
Marketing communication of Vinné sklepy Kutná Hora on Facebook
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce s názvem „Marketingová komunikace Vinných sklepů Kutná Hora na sociální síti Facebook“ se věnuje marketingovým komunikačním nástrojům v online prostředí a sumarizuje jejich výhody a nevýhody v porovnání s offline marketingovými prostředky. Dále práce shrnuje fenomén sociálních sítí spolu s detailnějším popisem marketingových nástrojů na Facebooku, přičemž autor vystihuje …moreAbstract:
The theoretical part of the Bachelor Thesis named „Marketing communication of Vinné sklepy Kutná Hora on Facebook“ devotes to online marketing communication tools and sums up theirs advantages and disadvantages in comparison with offline marketing tools. Furthermore, this work summarizes phenomenon of social networks, describes marketing tools on Facebook in more details while characterizing the process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB9541
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Mgr. Robert Čapek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAREK, Jakub. \textit{Marketingová komunikace Vinných sklepů Kutná Hora na sociální síti Facebook}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/rg3zwj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Vyhodnocení marketingové kampaně společnosti pomocí mediálních a marketingových metrik
Tatiana Kuznetsova -
Tvorba marketingové kampaně podniku včetně metrik efektivnosti
Diana Brennerová -
Tvorba marketingové kampaně podniku včetně metrik efektivnosti
Štefánia Recskyová -
Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti
Lucie Libovická -
Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti
Jakub Pavlík -
Obsahová analýza komunikace vybrané společnosti na Facebooku jakožto klíčové sociální síti
Sára Selucká -
AI a sociální sítě – škobrtnutí nebo prokletí liberální demokracie?
Tomáš Knoll -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights