Marketingová komunikace Vinných sklepů Kutná Hora na sociální síti Facebook – Jakub Marek
Jakub Marek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Vinných sklepů Kutná Hora na sociální síti Facebook
Marketing communication of Vinné sklepy Kutná Hora on Facebook
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce s názvem „Marketingová komunikace Vinných sklepů Kutná Hora na sociální síti Facebook“ se věnuje marketingovým komunikačním nástrojům v online prostředí a sumarizuje jejich výhody a nevýhody v porovnání s offline marketingovými prostředky. Dále práce shrnuje fenomén sociálních sítí spolu s detailnějším popisem marketingových nástrojů na Facebooku, přičemž autor vystihuje …víceAbstract:
The theoretical part of the Bachelor Thesis named „Marketing communication of Vinné sklepy Kutná Hora on Facebook“ devotes to online marketing communication tools and sums up theirs advantages and disadvantages in comparison with offline marketing tools. Furthermore, this work summarizes phenomenon of social networks, describes marketing tools on Facebook in more details while characterizing the process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9541
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Robert Čapek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAREK, Jakub. \textit{Marketingová komunikace Vinných sklepů Kutná Hora na sociální síti Facebook}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/rg3zwj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení marketingové kampaně společnosti pomocí mediálních a marketingových metrik
Tatiana Kuznetsova -
Tvorba marketingové kampaně podniku včetně metrik efektivnosti
Diana Brennerová -
Tvorba marketingové kampaně podniku včetně metrik efektivnosti
Štefánia Recskyová -
Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti
Lucie Libovická -
Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti
Jakub Pavlík -
Obsahová analýza komunikace vybrané společnosti na Facebooku jakožto klíčové sociální síti
Sára Selucká -
AI a sociální sítě – škobrtnutí nebo prokletí liberální demokracie?
Tomáš Knoll -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova
Název
Vložil
Vloženo
Práva