Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu polskými turisty – Alicja Łysień
Alicja Łysień
Bachelor's thesis
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu polskými turisty
The factors of service quality in tourism perceived by Polish demand
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá polskými spotřebiteli a jejich vnímáním kvality služeb v cestovním ruchu. Cílem práce je zjištění faktorů, které mají největší vliv na hodnocení turistické destinace, a to s podílem na věkové skupiny a pohlaví. Práce také obsahuje grafické a slovní interpretace výsledků dotazníkového šetře-ní. Zvlášť je okomentována skupina polských turistů, která alespoň jednou navští …viacAbstract:
This thesis deals with Polish consumers and their perception of service quality in tourism. The aim is to determine the factors which influence the ranking of tourist destinations the most, dividing respondents by age and gender. The thesis also includes graphic and verbal interpretation of questionnaires results. Additionally, a group of Polish tourists, who at least once have been to the Czech Republic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŁYSIE$\backslash$'N, Alicja. \textit{Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v~cestovním ruchu polskými turisty}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/rg7gwv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Tourism Management
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti a motivace s využitím alternativních dopravních prostředků v rámci sdílené ekonomiky v cestovním ruchu u studentů Univerzity Palackého v Olomouci
Veronika ŠPLÍCHALOVÁ -
Změny v nárocích cestovatelů v oblasti ubytovacích služeb v období koronakrize
Viktorie Káňová -
Ekologické chování poskytovatelů služeb v cestovním ruchu v destinaci Třeboňsko
Nikola Ondráčková -
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu v Kazachstánu
Diana Yeralina -
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu v Rusku
Polina Erokhina -
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Statistická analýza vývoje podnikatelských subjektů v cestovním ruchu v Krkonoších a jeho perspektivy
Natálie Dynterová -
Management a kvalita stravovacích služeb v kontextu současných trendů (v Olomouci)
Evangelina Šťastná
Názov
Vložil
Vložené
Práva