Exportní strategie ČR na léta 2012-2020 (zaměření Kazachstan) – Nursultan Assylbekov
Nursultan Assylbekov
Bakalářská práce
Exportní strategie ČR na léta 2012-2020 (zaměření Kazachstan)
Export Strategy of the Czech Republic for the period 2012 -- 2020 (focusing on Kazakhstan)
Anotace:
V Exportní strategii ČR pro období 2012-2020 Kazachstán je zařazen mezi 12 prioritních zemí pro český export. Cílem této bakalářské práce je analyzovat možnosti plnění české exportní strategie pro období 2012-2020 vůči Kazachstánu a na základě této analýzy potvrdit nebo vyvrátit hypotézu o tom, že česká exportní strategie 2012-2020 se zaměřením na Kazachstán je vhodná a efektivní. Práce se zabývá vývojem …víceAbstract:
In the Export Strategy of the Czech Republic for the period 2012-2020 Kazakhstan is included among the 12 priority countries for Czech export. The aim of this thesis is to analyse the facility of implementation the Czech export strategy for the period 2012-2020 against Kazakhstan and on basis of this analysis confirm or refute the hypothesis that the Czech Export Strategy 2012-2020 against Kazakhstan …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40730
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Alexej Sato
- Oponent: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40730
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Exportní strategie obchodní společnosti
Petr Hocek -
Exportní strategie vlády ČR
Martin Šembera -
Exportní strategie ČR
Hayk Hakobyan -
Exportní strategie firmy
Tereza Horáková -
Exportní strategie ČR a její uplatnění vůči státu Izrael
Milan Kalců -
Exportní strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s. a její umístění na indickém trhu
Tereza Švandová -
Exportní strategie společnosti Škoda Auto, a.s. a její umístění na indickém trhu
Tereza Švandová -
Komunikační strategie firmy Česká exportní banka, a.s.
Martina Bartáková