Marketingové stratégie vybraných hudobných festivalov – MgA. Richard Malovaný
MgA. Richard Malovaný
Diplomová práce
Marketingové stratégie vybraných hudobných festivalov
Marketing strategies of particular music festivals
Abstract:
Diploma thesis „Marketing strategies of particular music festivals” deals with marketing strategies of particular music festivals and their specifications in areas of classical music. Analysis of specific campaigns, media communication, customer focusing and their comparison make a part of the thesis. Every festival has from its disposable nature individual approach towards its customers and chooses …víceAbstract:
Táto práca sa zameriava na marketingové stratégie vybraných hudobných festivalov a ich špecifikácie v oblasti klasickej hudby. Súčasťou práce je analýza jednotlivých kampaní, ich mediálna komunikácia, cielenie na zákazníkov a ich porovnanie. Každý festival má zo svojej jednorazovej povahy individuálny prístup k divákom a volí odlišné spôsoby komunikácie. Cieľom práce je vysledovať štruktúry a línie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/jm7xj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: MgA. Tomáš Cafourek
- Oponent: PhDr. Andrea Mikotová, Ph.D., doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D., Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/jm7xj/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová (komunikačná) stratégia riešenia spoločenského (sociálneho) problému
Zuzana Blašková -
Marketingová strategie neziskové organizace RATOLEST Brno
Miroslav Babušiak -
Marketingová stratégia projektu My Better Myself
Martin Radimský -
Reklama ako prostriedok socializácie človeka
Lenka Dvorská