MgA. Richard Malovaný

Diplomová práce

Marketingové stratégie vybraných hudobných festivalov

Marketing strategies of particular music festivals
Abstract:
Diploma thesis „Marketing strategies of particular music festivals” deals with marketing strategies of particular music festivals and their specifications in areas of classical music. Analysis of specific campaigns, media communication, customer focusing and their comparison make a part of the thesis. Every festival has from its disposable nature individual approach towards its customers and chooses …více
Abstract:
Táto práca sa zameriava na marketingové stratégie vybraných hudobných festivalov a ich špecifikácie v oblasti klasickej hudby. Súčasťou práce je analýza jednotlivých kampaní, ich mediálna komunikácia, cielenie na zákazníkov a ich porovnanie. Každý festival má zo svojej jednorazovej povahy individuálny prístup k divákom a volí odlišné spôsoby komunikácie. Cieľom práce je vysledovať štruktúry a línie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedoucí: MgA. Tomáš Cafourek
  • Oponent: PhDr. Andrea Mikotová, Ph.D., doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D., Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/jm7xj/

Janáčkova akademie múzických umění v Brně

Hudební fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce