Ing. Lenka Bujáčková

Bachelor's thesis

Vliv reklamy Komerční banky, a.s. na klienty segmentu malé a střední podniky

The Impact of Komerční banka, a.s. Advertising on the Clients of The Small & Medium Business Segment
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení vybrané produktové reklamy segmentu malé a střední podniky v Komerční bance, a.s.. První část práce je teoretická, která vymezuje působení reklamy na zákazníky. Následuje část, která se zabývá účinností reklamy. Dále upřesňuje specifika reklamy v bankovním sektoru a také marketingový mix banky. Praktická část obsahuje nejprve stručnou charakteristiku Komerční banky …more
Abstract:
The aim of this dissertation is to evaluate selected product advertisements for the small and medium-sized business segment from Komerční banka, a.s.. The first part of the paper deals with theory and marks out the effect of advertising on the customer. The section which follows deals with the effectiveness of advertising. It also specifies the particulars of advertising in the banking sector and the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010
  • Supervisor: doc. RNDr. Petr Budinský, CSc.
  • Reader: Ing. Marcela Zamazalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní