návrh strategie efektivní komunikace spolčnosti Creative Packaging s cílovými skupinami – Bc. Georgios KOULISIANIS, MBA
Bc. Georgios KOULISIANIS, MBA
Master's thesis
návrh strategie efektivní komunikace spolčnosti Creative Packaging s cílovými skupinami
Efficient communication strategy of company Creative Packaging with target groups
Abstract:
Fundamentální změny na trhu organizací transformují vztah mezi kupujícím a prodávajícím a totálně mnění tradiční pojetí role a kompetencí obchodníků jako je třeba vyjednávání nebo vyvracení námitek. Změna vnímání hodnoty ze strany zákazníků vyvolává nutnost změny obchodní strategie. Zde pravděpodobně leží i rovina problému firmy CP, jelikož firma není schopna vytvořit správnou hodnotu jak pro transakční …moreAbstract:
Fundamental changes in business to business market transforms relationship between cus-tomer and supplier and is completely rethinking traditional concept of sales roles and skills like negotiation skills or handling objections. Change of perception the value by customer causes changes of supplier?s sales strategy. That?s probably problem of company CP, because company CP is not able to deliver proper …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18543
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOULISIANIS, Georgios. \textit{návrh strategie efektivní komunikace spolčnosti Creative Packaging s cílovými skupinami}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/rgs8ad/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOULISIANIS, Georgios. návrh strategie efektivní komunikace spolčnosti Creative Packaging s cílovými skupinami. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného podniku
Sabina Bartošová -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra
Markéta BLAŽKOVÁ -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podniku
Veronika Šraierová -
Spokojenost zákazníků značky SCURA
Jan Šlachta -
Spokojenost zákazníků s produkty dané společnosti ve vybrané lokalitě
Dagmar KUPCOVÁ -
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Šárka HAJNÁ -
Projekt srovnání efektivnosti prodeje na základě změny propagačních materiálů vzhledem k nákladům a tržbám v HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
Martina TKADLECOVÁ -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský