návrh strategie efektivní komunikace spolčnosti Creative Packaging s cílovými skupinami – Bc. Georgios KOULISIANIS, MBA
Bc. Georgios KOULISIANIS, MBA
Diplomová práce
návrh strategie efektivní komunikace spolčnosti Creative Packaging s cílovými skupinami
Efficient communication strategy of company Creative Packaging with target groups
Anotace:
Fundamentální změny na trhu organizací transformují vztah mezi kupujícím a prodávajícím a totálně mnění tradiční pojetí role a kompetencí obchodníků jako je třeba vyjednávání nebo vyvracení námitek. Změna vnímání hodnoty ze strany zákazníků vyvolává nutnost změny obchodní strategie. Zde pravděpodobně leží i rovina problému firmy CP, jelikož firma není schopna vytvořit správnou hodnotu jak pro transakční …víceAbstract:
Fundamental changes in business to business market transforms relationship between cus-tomer and supplier and is completely rethinking traditional concept of sales roles and skills like negotiation skills or handling objections. Change of perception the value by customer causes changes of supplier?s sales strategy. That?s probably problem of company CP, because company CP is not able to deliver proper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18543
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOULISIANIS, Georgios. \textit{návrh strategie efektivní komunikace spolčnosti Creative Packaging s cílovými skupinami}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/rgs8ad/.
Jak správně citovat práci
KOULISIANIS, Georgios. návrh strategie efektivní komunikace spolčnosti Creative Packaging s cílovými skupinami. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného podniku
Sabina Bartošová -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra
Markéta BLAŽKOVÁ -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podniku
Veronika Šraierová -
Spokojenost zákazníků značky SCURA
Jan Šlachta -
Spokojenost zákazníků s produkty dané společnosti ve vybrané lokalitě
Dagmar KUPCOVÁ -
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Šárka HAJNÁ -
Projekt srovnání efektivnosti prodeje na základě změny propagačních materiálů vzhledem k nákladům a tržbám v HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
Martina TKADLECOVÁ -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský