Využití e-learningu ve výuce pokročilých počítačových sítí – Bc. Tomáš BUROŇ
Bc. Tomáš BUROŇ
Bachelor's thesis
Využití e-learningu ve výuce pokročilých počítačových sítí
Application of e-learning to the Teaching of Computer Networks
Anotácia:
Tato práce ve své teoretické části seznamuje čtenáře s problematikou e-learningu, systémem pro řízení výuky Moodle a vytvářením testů na této platformě. Praktická část se zabývá analýzou otázek z předmětu Počítačové sítě, vytvořením nového systému hodnocení testů, sady nových otázek pro tento kurz, náhodným generováním otázek a aplikací získaných dovedností vytvořením nového testu na systému Moodle …viacAbstract:
This project introduces its readers into e-learning, learning management system Moodle and creation of tests on this platform. All the issues mentioned above make the theoretical part of the work. The practical part includes analysis of questions within the school subject of Computer Networks, development of new system for assessment of the tests, evaluation of the level of randomness of the questions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011
Zverejniť od: 24. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2011
- Vedúci: RNDr. Tomáš Sochor, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUROŇ, Tomáš. Využití e-learningu ve výuce pokročilých počítačových sítí. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.6.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Information Science / Information Science
Práce na příbuzné téma
-
Náhodně generované interaktivní testy v PDF formátu pro výuku Matematické analýzy I.
Tomáš Majda -
Analýza vlastností souboru úloh vybraných ročníků Fyzikální olympiády
Jana MICHALCOVÁ -
Vyhodnocení agenta SARSA v testu algoritmického IQ
Pavel Kurek -
Analýza dat výsledků testu fluidní inteligence Mensy Česko
Jan Hubert Pavelka -
Tvorba nestandardizovaného didaktického testu
David Kubát -
Komparativní analýza úloh didaktického testu Zeměpisné olympiády kategorie C v letech 2018-2022
Kateřina KROUTILOVÁ -
E-learning ve výuce matematické analýzy
Marianna Kustyánová -
Software pro e-learning
Ladislav Švec