Analýza firemní kultury finanční instituce – Petra Kašková
Petra Kašková
Master's thesis
Analýza firemní kultury finanční instituce
The analysis of corporate culture in financial institution
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o analýze firemní kultury Československé obchodní banky, a. s. Cílem práce je zjistit, jak zaměstnanci organizace vnímají firemní kulturu se zaměřením na hodnoty společnosti a na základě vybraných metod navrhnout určitá opatření, která by přispěla k lepšímu vnímání a posílení firemní kultury, zejména hodnot, a zároveň tak zvýšila spokojenost a integritu zaměstnanců. Diplomová …viacAbstract:
This diploma thesis presents an analysis of corporate culture of Československá obchodní banka, a. s. The aim of the thesis is to explore the perception of the corporate culture, focusing on the values of the company, and based on the selected methods to propose certain measures contributing to the positive perception and enhancing the corporate culture, specifically its values, while increasing employee …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75444
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2019
- Vedúci: Marek Stříteský
- Oponent: Kateřina Legnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75444
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Leadership Communication Role within International Business Organization
Tereza Křetínská -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Strategie komunikace neziskové organizace na sociálních sítích
Ondřej Siuda -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané organizace
Dominika Mrázková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Strategie digitální marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci
Jan Mach -
Strategie marketingové komunikace pro vybranou organizaci destinačního managementu
Michaela Vebrová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová