The importance of fairs and exhibitions in digitalized world – Bc. Tomáš Cimburek, BSBA
Bc. Tomáš Cimburek, BSBA
Diplomová práce
The importance of fairs and exhibitions in digitalized world
The importance of fairs and exhibitions in digitalized world
Anotace:
This work serves as a modern 21st century introduction and guide for people who would be interested in either exhibiting their products and services or attending trade fairs and exhibitions rather as visitors. Trade fairs and exhibitions used to be the main mean for channelling product to wider audience. Since then, digitalization has managed to substitute these tangible events and seems to be ruling …víceAbstract:
This work serves as a modern 21st century introduction and guide for people who would be interested in either exhibiting their products and services or attending trade fairs and exhibitions rather as visitors. Trade fairs and exhibitions used to be the main mean for channelling product to wider audience. Since then, digitalization has managed to substitute these tangible events and seems to be ruling …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eu48w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
DER EINFLUSS GRENZÜBERSCHREITENDER ZUSAMMENARBEIT AUF DIE WETTBEWERBSFÄHIGKEIT VON EUROREGIONEN Die EUREGIO Bayerischer Wald-Böhmerwald-Unterer Inn und die Europaregion Donau Moldau als Motor für den niederbayerischen Grenzraum? Eine Fallstudie.
Johanna Maria PLEINTINGER -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
Rumeysa Kahraman