Jazyk sociálních médií jako varieta angličtiny – Soňa VOBOŘILOVÁ
Soňa VOBOŘILOVÁ
Diplomová práce
Jazyk sociálních médií jako varieta angličtiny
Social media language as a variety of English
Abstract:
This diploma thesis named Social media language as a variety of English deals with the topic of the social media language and tries to find out whether it can be perceived as a variety of English. This work provides information about the standard and non-standard language, style, and register. Furthermore, it explores regional varieties of English language, defines sociolect and speech communities …víceAbstract:
Tato diplomová práce s názvem Jazyk sociálních médií jako varieta angličtiny se zabývá tématem jazyka sociálních médií a snaží se zjistit, zda může být vnímán jako varieta angličtiny. Tato práce poskytuje informace o standardním a nestandardním jazyce, jazykovém stylu a normě. Dále zkoumá anglické regionální variety, definuje sociolekt a řečové komunity. Navíc poskytuje informace o sociálních médiích …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. Christoph Haase, Ph.D., M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOBOŘILOVÁ, Soňa. Jazyk sociálních médií jako varieta angličtiny. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / UČ AJ a lit. ZŠ14 navazující
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk sociálních médií jako varieta angličtiny
Soňa VOBOŘILOVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Language of Social Media
Klára Schweinerová