Bc. Jakub Málik

Bachelor's thesis

Corporate design jako prostředek vytváření image organizace

Corporate Design as a Means of Creating the Images of Organizations
Abstract:
Hlavní téma práce bude řešeno třemi způsoby. Za prvé se bude jednat o analýzu teoretických východisek, jejímž cílem bude ukázat znalost public relations a corporate designu jako nedílných součástí vytváření značky a image subjektu. Za druhé se bude jednat o deskriptivní analýzu konkrétního subjektu (tzn. hotelu Absolutum v Praze). Výstupem zpracování této práce bude na základě vyhodnocení deskriptivní …more
Abstract:
The main theme will be solved in two ways. At first- analysa of the teoreticle basis. At second- analysa of the concrete subject (it means the hotel Absolutum).
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication