Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem – Bc. Denisa Zajíčková
Bc. Denisa Zajíčková
Diplomová práce
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Impact of the advertising regulation on the management of pharmaceutical companies
Anotace:
Diplomová práce se věnuje regulaci reklamy ve farmaceutickém průmyslu, jakožto i praktickým příkladům marketingu společností. Zhodnocuje právní regulaci reklamy, rozhodnutí správních orgánů i soudů. Zákonná omezení mají vliv na činnost obchodních zástupců společností, jakožto i na činnost marketingových oddělení. Pro tyto účely zřizují farmaceutické společnosti přísné compliance programy, které jsou …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the regulation of advertising in the pharmaceutical industry, as well as practical examples from the marketing of companies. The thesis evaluates the legal regulation of advertising, decisions of administrative authorities and courts. Legal restrictions have an impact at the activities of the company's sales representatives, as well as the activities of the marketing departments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bq4t2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing a jeho právní regulace
Jan Pawlik -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Regulace reklamy
Michaela Marčanová -
Obchodní reklama
Iveta Staňková