Bc. Eva Oborná

Diplomová práce

Srovnání klimatu třídy tradiční školy a školy s Daltonským plánem

Comparison of traditional classroom climate and schools with Dalton plan
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat názory žáků tradiční školy a školy s daltonským plánem na klima třídy. Zjistit rozdíly ve vnímání klimatu třídy žáky tradiční školy a školy s daltonským plánem. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. V první části jsou zpracovány teoretické informace. Druhá část je věnována výzkumu klimatu třídy. Klima třídy v jednotlivých třídách bylo zkoumáno prostřednictvím …více
Abstract:
The aim of this thesis is to describe and analyze students opinions of the traditional school and school with the Dalton Plan on the classroom environment and to find out the differences in the perception of the classroom envrionment between students of the traditional school and school with the Dalton Plan. The thesis consits of two parts. The first part of the thesis contains theoretical information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta