Teorie a tvorba nestandardizovaného didaktického testu – Petr Veselý
Petr Veselý
Bachelor's thesis
Teorie a tvorba nestandardizovaného didaktického testu
Abstract:
Práce je věnována teorii a tvorbě didaktického testu pro žáky kategorie E, konkrétně pro žáky s lehkým mentálním postižením. Hlavními tématy jsou druhy testů používané ve školní praxi, postup při tvorbě didaktických testů, jejich ověřování a optimalizace. Práce se dále soustředí na analýzu testované populace a vypracování univerzálního profilu žáka kategorie E. Podle profilu jsou vyvozena doporučení …moreAbstract:
This work is dedicated to theory and creation of didactic test for pupils of E category, in particular for pupils with mild mental disability. The main covered topics are types of tests used in schools, procedure of test creation, its verification and optimalization. The work i salso focused on analysis of tested population and drawing up of universal profile of a pupil of E category. Regarding to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 10. 2014
Identifier:
http://theses.cz/id/rhx1vz/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VESELÝ, Petr. \textit{Teorie a tvorba nestandardizovaného didaktického testu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Available from: https://theses.cz/id/rhx1vz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme:
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Theses on a related topic
-
Tvorba nestandardizovaného didaktického testu
David Kubát -
Tvorba nestandardizovaného didaktického testu
Jana Pokorná -
Přírodovědné znalosti žáků 1. stupně ZŠ
Markéta ZICHOVÁ -
Ověřování znalostí učiva geometrie na 1. stupni ZŠ
Veronika Dvořáková -
Pravopisné znalosti žáků 2. stupně ZŠ
Nina DAVIDOVÁ -
Specifika ověřování znalostí u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Helena Pavézková -
Znalosti přírodnin u žáků 1. stupně ZŠ ve vztahu k obsahu vybraných učebnic
Soňa NOVÁKOVÁ -
Tvorba metodických příprav pro obor 33–56–E/01 – truhlářské práce
Patrik Kocura