Petr Čuboň
Diplomová práce
Vyhledávání textu na grafické kartě
String Matching on Graphics Card
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na aplikaci vyhledávacích a komprimačního algoritmu na grafických kartách. Zabývá se principem programování CUDA aplikací, komprimací, vyhledávání v textu a porovnání rychlosti běhu algoritmů na CPU a GPU.Abstract:
This thesis is focused on text searching and text compressing on graphic cards. This thesis deals with pricipe of programming CUDA applications, compressing and results of speed matching algorithms running on the CPU and GPU.Klíčová slova
GPU CPU CUDA C NVIDIA Vyhledávání v textu Grafická karta Texturová paměť LZ77 Brute-Force Boyer-Moore
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95420
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Jan Platoš
- Oponent: Petr Gajdoš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Algoritmy vyhledávání řetězců v textu a algoritmy rekurze v jazyce C
Jiří Porč -
Efektivní vyhledávání více vzorů v logovacích záznamech v jazyce Go
Filip Halas -
Algoritmy vyhledávání v textu
Filip Čálek -
Algoritmy vyhledávání v textu
Dušan Choleva -
Vyhledávání v matematickém textu
Martin Líška -
Prezentace audiovizuálního díla ve virtuální realitě
Daniel Lazorčák -
Technologie grafických karet
Jiří Valušek -
GPU implementation of algorithms for side-channel attacks
Tomáš Jusko