Eliška POSPÍCHALOVÁ

Diplomová práce

Principy místně zakotveného učení v učebnicích prvouky

Principles of Place-Based Education in Primary Science Textbooks
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na hodnocení dodržování zásad místně zakotveného učení ve vybraných učebnicích prvouky pro třetí třídu. V úvodu je podrobněji představeno téma práce. V následujících kapitolách jsou vytyčeny cíle práce a metody zpracování. Dále jsou definovány základní pojmy - environmentální výchova, prvouka v kurikulu základní školy, učebnice, místně zakotvené učení, jeho principy a přínos …více
Abstract:
This Master's thesis focuses on assessing the level of compliance with principles of placebased education in selected elementary studies textbooks for third grade. Place-based education, its principles and benefits are introduced in the first part of the thesis. Place-based education is next discussed in the context of framework education programme for elementary education, environmental education …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Roman Kroufek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POSPÍCHALOVÁ, Eliška. Principy místně zakotveného učení v učebnicích prvouky. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta