Implementace rozhodujících algoritmů a 2D mapy pro herní strategii v prostředí Unity – František Humpa
František Humpa
Bakalářská práce
Implementace rozhodujících algoritmů a 2D mapy pro herní strategii v prostředí Unity
Implementation of the Decision-making Algorithms and 2D Maps for Game Strategy in Unity
Anotace:
Cílem práce je v prostředí Unity vytvořit generování 2D-mapy pro účely implementace herní strategie 'Mine World'. V práci bude proveden rozbor visuální reprezentace mapy vygenerované procedurálním generováním, dále pak proveden návrh algoritmů pro určení nerostu žíly (typu žíly) s ohledem na typ těžební lokace - hlubinný důl, povrchový důl a ropné pláně. S vhodným využitím návrhových vzorů (design …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.