Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a. s. – Michaela KUČEROVÁ
Michaela KUČEROVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a. s.
The analysis of marketing communication of the company Českomoravská stavební spořitelna, a. s.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Českomoravská stavební spořitelna, a. s. Součástí této práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, představení nových trendů v marketingové komunikaci a analýza konkurence. Na základě provedené analýzy současné úrovně marketingové komunikace budou navržena možná doporučení vedoucí k jejímu zefektivnění.Abstract:
This Bachelor thesis is focused on marketing communication of company Českomoravská stavební spořitelna, a. s. Part of this work is the analysis of the individual tools of marketing communication, presentation of new trends in marketing communication and analysis of the competition. On the basis of the carried out analysis of the current level of marketing communication, perhaps the recommendation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
21613
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČEROVÁ, Michaela. \textit{Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a. s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/ricotq/.
Jak správně citovat práci
KUČEROVÁ, Michaela. Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a. s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr