Tomáš Hons

Diplomová práce

Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia

Growth Strategy of iPrice on the E-Commerce Market in South East Asia
Anotace:
The goal of this master’s thesis is to provide business growth strategies on the e-commerce market for a price comparison website iPrice, which operates in seven different countries in South East Asia. In the first part of the thesis, the author will explain the e-commerce industry from the theoretical perspective, which will include the history, main objectives, the current outlook, future trends …více
Abstract:
The goal of this master’s thesis is to provide business growth strategies on the e-commerce market for a price comparison website iPrice, which operates in seven different countries in South East Asia. In the first part of the thesis, the author will explain the e-commerce industry from the theoretical perspective, which will include the history, main objectives, the current outlook, future trends …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2020
  • Vedoucí: Ladislav Tyll
  • Oponent: Natalie Badie

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81622

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management