Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia – Tomáš Hons
Tomáš Hons
Diplomová práce
Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia
Growth Strategy of iPrice on the E-Commerce Market in South East Asia
Anotace:
The goal of this master’s thesis is to provide business growth strategies on the e-commerce market for a price comparison website iPrice, which operates in seven different countries in South East Asia. In the first part of the thesis, the author will explain the e-commerce industry from the theoretical perspective, which will include the history, main objectives, the current outlook, future trends …víceAbstract:
The goal of this master’s thesis is to provide business growth strategies on the e-commerce market for a price comparison website iPrice, which operates in seven different countries in South East Asia. In the first part of the thesis, the author will explain the e-commerce industry from the theoretical perspective, which will include the history, main objectives, the current outlook, future trends …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81622
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2020
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Natalie Badie
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81622
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing in the fitness industry
Kay Hettwer -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy
Ali Kasimov -
Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu
Jakub Veverka -
Návrh a implementace SEO strategie v oblasti e-commerce
Martin Matoušek -
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Barbora Dolanská -
E-Commerce Marketing Strategy and Channels: Alibaba Group Case Study
Bin Ma -
Customer behaviour in e-commerce
Sampras Femi Robert