Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia – Tomáš Hons
Tomáš Hons
Master's thesis
Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia
Growth Strategy of iPrice on the E-Commerce Market in South East Asia
Anotácia:
The goal of this master’s thesis is to provide business growth strategies on the e-commerce market for a price comparison website iPrice, which operates in seven different countries in South East Asia. In the first part of the thesis, the author will explain the e-commerce industry from the theoretical perspective, which will include the history, main objectives, the current outlook, future trends …viacAbstract:
The goal of this master’s thesis is to provide business growth strategies on the e-commerce market for a price comparison website iPrice, which operates in seven different countries in South East Asia. In the first part of the thesis, the author will explain the e-commerce industry from the theoretical perspective, which will include the history, main objectives, the current outlook, future trends …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81622
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2020
- Vedúci: Ladislav Tyll
- Oponent: Natalie Badie
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HONS, Tomáš. \textit{Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia} [online]. Praha, 2020 [cit. 2023-05-30]. Dostupné z: https://theses.cz/id/rid47a/. Diplomová práca. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vedoucí práce Ladislav Tyll.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81622
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing in the fitness industry
Kay Hettwer -
E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy
Ali Kasimov -
Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu
Jakub Veverka -
E-Commerce Marketing Strategy and Channels: Alibaba Group Case Study
Bin Ma -
Návrh a implementace SEO strategie v oblasti e-commerce
Martin Matoušek -
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Barbora Dolanská -
Strategie e-commerce pro společnost obchodující na rychloobrátkovém trhu
Karolína Kociánová -
Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce
Anastasiya Zbaratska