Štěpán Houdek

Bachelor's thesis

Developing Field Service Management System using Microsoft 365

Vývoj systému na správu serviscníh požadavků s využitím Microsoft 365
Abstract:
Malé a střední podniky v České republice významně zaostávají v integraci digitálních technologií oproti velkým podnikům. Mnoho malých podniků stále využívá papír a tužku nebo Excel tabulky pro přiřazení pracovních úloh, uchovávání informací o pracovní době a dalších informací o zaměstnancích, což je nejen časově náročné, ale často vede i k nepřesnému zápisu informací. Cílem této práce je vyvinout a …more
Abstract:
Small and medium enterprises in Czechia significantly lack behind in integration of digital technology compared to large enterprises. Many of the small companies still rely on paper and pen or Excel sheets to assign work, keep records of employees’ working hours and work-related information which is not only time-consuming but often leads to erroneous results. The aim of this bachelor thesis is to …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2021
  • Supervisor: Iva Stanovská
  • Reader: Dávid Repka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82633