Bc. Markéta Loušová

Master's thesis

Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách

Analysis of the product life cycle and the role of communication during its different stages
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách je zhodnocení marketingové komunikace, která byla použita v jednotlivých fázích života produktu, a zmonitorování, ve které fázi se konkrétní produkt v současnosti nachází. Teoretická část se věnuje zejména marketingovému a komunikačnímu mixu. Hlavní část věnuji produktu, jeho charakteristice, životním …viac
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the life cycle of a product and communication problems in each stage. The theoretical part is devoted mainly to marketing and communicative mix. The main part deals with the product, its characteristics, life cycles, in which it occurs in along with with strategies used in component grades. The analytical part concerns a particular product Nescafé Dolce …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní