Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags – Bc. Vít Daněk
Bc. Vít Daněk
Diplomová práce
Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags
Anticonsumerism in social advertising on the example of Banksy's work Jesus Christ with Shopping Bags
Anotace:
Diplomová práce pojednává o antikonzumerismu v sociální reklamě na příkladu interpretace Banksyho street artového díla s názvem Jesus Christ with shopping bags. Práce analyzuje a vyhodnocuje fenomén konzumní společnosti a antikonzumerismu. Pomocí sémiotických a naratologických struktur odhaluje postoje zaujímané autorem. Cílem práce je popsat Banksyho antikonzumní sociální reklamu a odhalit a reflektovat …víceAbstract:
The diploma thesis deals with anticonzumerism in social advertising on the example of the interpretation of Banksy's street art work called Jesus Christ with shopping bags. The work analyzes and evaluates the phenomenon of consumer society and anticonzumerism. Using semiotic and narratological structures reveals the attitudes taken by the author. The aim of the thesis is to describe Banksy's anti-consumption …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DANĚK, Vít. \textit{Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/rijly9/.
Jak správně citovat práci
Daněk, Vít. Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Pomazánkové máslo a regulace EU: autenticita, nacionalismus a politický konflikt
Markéta Vítová -
Umění v reklamě
Kateřina Michalcová -
BANKSY Diskurzivní repertoáry obsažené v díle streetartového umělce vystupujícího pod pseudonymem Banksy
Vladimír LEDERER -
BANKSY Diskurzivní repertoáry obsažené v díle streetartového umělce vystupujícího pod pseudonymem Banksy
Vladimír LEDERER -
Příprava, organizace a management výstavy Banksy in Prague - the Immersive Experience. Případová studie.
Monika Brejchová -
Banksy a jeho umelecká reakcia na izraelsko-palestínsky konflikt (interpretácia mediálnych streetartových produktov z rokov 2005 a 2007)
Monika Bellová