Pavla Otenšlégrová

Bachelor's thesis

Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích

The influence of controversial advertising campaigns of United Colors of Benetton on the emotions of consumers in selected countries
Abstract:
Bakalářská práce na téma "Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích" se zabývá kontroverzními reklamními kampaněmi firmy United Colors of Benetton a tím, jaké emoce v souvislosti s nimi spotřebitelé pociťují. V teoretické části jsou popsány aspekty, které mohou ovlivnit rozhodování spotřebitele. Cílem praktické části bylo zjistit …more
Abstract:
This Bachelor's Thesis on "The influence of controversial advertising campaigns of United Colors of Benetton on the emotions of consumers in selected countries" discusses the controversial advertising campaigns of the company United Colors of Benetton and the emotions felt by consumers in response to these campaigns. The theoretical section describes the aspects, which can influence the decision-making …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2015
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Marcela Zamazalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44932